Tiden går...

Herregud vad tiden går fort ibland, de har gått över en vecka sedan sist och jag funderar ens vad jag gjort. 
 
 
Förra veckan bestod av 6 dagars jobb, det blir mycket logistik för att få det att gå ihop med hästar och allt men som sagt allt går om man vill. 
 
4-åriga Aixotic utvecklas hela tiden. Hon har blivit väldigt stark i hela kroppen, jag valde att gå ifrån ridbanan under en period. Vi har klättrat i skogen, galopperat ute på ängarna och ridit ut, även lösgalopperat. Det har verkligen gynnat henne och jag tycker hon har en helt fantastisk inställning till arbete. 
 
 
Lizz fortsätter som tidigare, styrka varvat med lugna ridpass. Lite tråkigt blir det lätt när man bara går hemma men så nyttigt för oss. Vi får ta den tid det tar helt enkelt. Eco fortsätter också i samma spår, stärks hela tiden. Hon är så pigg och glad och de glädjer mig. 
 
 
På senare tid har jag faktiskt gått tillbaka i flödet för att se vad som hänt. Det är lite roligt för att se vad som hänt under både en kortare men också längre tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback