Long time, no see

Det var över ett halvår sedan jag loggade in. Mycket har hänt i mitt liv och ska jag vara ärlig vet jag inte var jag ska börja. Jag sitter just nu i köket, tittar ut genom fönstret och ler lite inombords. Just nu känns allt bra men det är mycket mer än så. 
 
Jag har jobbat oerhört mycket de senaste månaderna, med tanke på Corona så har det blivit mer än vad jag var redo. Har gått upp väldigt många timmar mot vad jag är van vid, jag är glad för det då jag älskar mitt jobb och de jag gör, förutom världens bästa jobb har jag faktiskt världens bästa kollegor. Dem är bara bäst och jag skrattar lite för mig själv när jag tänker på allt vi har hittat på tillsammans. Jag går med glädje till jobbet, trots den tråkiga situation hela världen sitter i. 
 
 
Hästarna fortsätter utvecklas. Lizz och jag gick ner i klass under hösten och byggde upp självförtroende igen. Idag jobbar vi vidare för att stärka bytena, dem är vår svaghet i dagsläget. Vi tränar på men är på god väg. Eco var borta förra året men är nu åter igång fullt upp, vi jobbar styrka och kondition för det mesta. Hon är en av de roligaste att rida just nu. Utöver det har vi köpt in ytterligare en häst till gården, Bellatrix är 16 år E. Rubinrot och ska betäckas med Benefit detta år. Samtidigt ska jag rida och hålla igång henne. En otroligt välutbildad häst men samtidigt lite svår på grund av sin känslighet. Jag har också just nu en 4-årig försäjningshäst, Aixotic E. Luxus. Otroligt trevlig och jag hoppas hon hittar ett kärleksfullt hem snart, hon är helt underbar!
 
 
Ja det var lite kort och gott vad som hänt i mitt liv nu. Jag vill hålla igång detta men vi vet alla hur det blir varje gång jag säger så... Vi får helt enkelt se tiden an och se vad som händer i livet.
 
Ha det gott så hörs vi i snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback