Mina kära bloggläsare

Herregud vad tiden går fort. Vi var ju i Leksand fredag till söndag och sedan har jag jobbat måndag och idag, Igår, tisdag var vi iväg upp till Falun och hälsade på en tjej som har PRE, hon hade många trevliga hästar. Jag fick bland annat chans att rida hennes hingst, Estupendo. En riktigt häftig hingst om jag får säga det själv. Fick lov att prova lite piaff och passage. Alltså ja säger bara wow vilken känsla!! På min Facebook och Instagram hittar ni en film. Sååå fin!
 
 
Annars rullar resten på, jag stormtrivs på jobbet här. Fortsätter det såhär så kanske jag stannar, skämt åsido. Det som jag nog är gladast för är att Eco trivs så bra här. 
 
Eco tycker jag också har utvecklat en hel del. Under dagens ridpass jobbade jag först att hon skulle jobbas låg och rund redan från början, vilket hon gjorde, hon var väldigt avslappnad och lösgjord. Jobbade sedan lite delar ur LA:3. Hon blir bara finare och finare, bara styrkan som ska byggas upp. Det är sååå kul!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback