Slut för idag

Nu tänkte jag runda av för idag. Jag har suttit och arbetat med bloggen och bilder från klockan 16 idag tills nu så jag tänkte börja stänga ner för idag. Imorgon väntas tjejmys på förmiddagen i Bålsta tillsammans med Jennifer för att på eftermiddagen jobba lite i stallet. En lagom dag efter tävling tycker jag!
 
 
Jag måste få ägna ett sådant enormt tack till precis alla som gett mig gratulationer för min två starter men också för den responsen som jag fått för mitt inlägg om fredagkväll. Det ger mig lycka i hela kroppen och ser ännu mer ljus i detta. 

Ellen - tävlingsryttare

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket!
josefinperssons.blogg.se

2017-04-09 / 22:50:22
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback