Full fart 24/7

Tänkte att jag skulle hinna med lite blogg under min praktik. Det var ju lättare sagt än gjort kan jag bara konstatera i efter hand. Men för övrigt rullar det på. Jag har hunnit göra totalt fyra starter om man räknar med Heby, fyra starter med helt olika resultat.
 
I Heby kändes det som att det mesta stämde och domaren tyckte verkligen om oss, hon kom sedan efter ritten och klassen fram till oss och berömde både mig och Lizz väldigt mycket. Det är en ritt som jag faktiskt gjort väldigt bra och är riktigt riktigt bra, enligt mig själv. 
 
 
Sedan i fredags så gjorde vi en start hos Sigtunabyggdens RF, en LB:2.Den ritten blev inte riktigt som tänkt. Vi fick lite problem på vägen och det gjorde att framridningen blev kort. Men gjorde antagligen en bra ritt överlag då vi fick ihop 64,500% med en felridning och ett avbrott i galoppen. Så en ganska bra ritt ändå. 
 
Och igår gjorde vi två starter hos Värmdö RK, en LB:1 och en LA:1. I LB:1 blev hon lite stark och lång men annars helt okej, där fick vi 58%. I LA:1 blev det dock bättre, jag fick mer ihop henne och gjorde en ganska bra debut ändå. Vi slutade på 57% med några missar men en mycket bättre känsla. Domaren tyckte inte om den typen som Lizz är vilket gjorde att vi fick ganska låga poäng. Jag är dock mycket nöjd med båda ritterna. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback