Dagarna rullar på

Så svårt att förstå att jag är inne på min sista praktikvecka. Såååå sjukt fort dessa fyra veckor gått, på söndag åker vi tillbaka till skolan för att tillbringa lovet där. Jag kan tycka att det är ganska skönt att komma tillbaka under lovet, inte så mycket rörelse, ganska lugnt och bara få ladda om batterierna. Det är behövligt ibland kan jag lova. 
 
Jag ska uppdatera headern lite och hoppas det blir bra och allting vill samarbeta med mig men det lär vi väl märka. Vet inte riktigt vad för tema det blir denna gång, även det lär vi väl märka. ;)
 
Men vad vill NI läsa på denna tråkiga och lite för lite uppdaterade bloggen? Jag vill kunna göra tidsinställda dagen innan men vet snart inte om vad. Liiite idetorka. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback