God morgon!

Ännu en tidig morgon i stallet. 07.45 var jag i stallet, min sovmorgon försvann - såklart! 

Idag ska Emma tömköra Eco vilket känns bra. Jag känner att jag behöver hjälp med den delen då jag inte har så mycket erfarenhet av det. Emma tömkörde även Eco en del när jag var på praktik och det ska ha gått rätt bra som jag har förstått det! 


Emma har varit nästan en räddning ibland, hon tog hand om Eco när jag var på praktik och efter det känns det som jag kan resonera med henne om det är något, eftersom hon ridit Eco och vet hur hon fungerar. 

Elin

Så bra när man har någon som man kan få hjälp av! Jättefin bild :)

Svar: Ja väldigt :)
josefinperssons.blogg.se

2016-01-24 / 10:45:17
URL: http://katteselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback