Vart tog dagen vägen?

Efter sista inlägget igår så somna jag så fort jag la huvudet på kudden. Känns som samma sak kommer hända ikväll. Jag kom hem för nästan två timmar sedan och har efter det packat upp, lindat lindor, packat ner, ja typ det jag gjort. Så svårt när Lizz flyttar på torsdag, man vet inte riktigt när och vad man ska packa ner, då man använder en stor del. 
 
 
Dagen hos Anna har rullat på, blev lite småfix innan det var dags att rida kl 16, eller rättare sagt Anna red Lizz. Jag kan känna att det behövas ibland när man inte riktigt får till det. På Lizzan vill jag inte heller sätta upp vem som helst, du vet min lilla satsning men mest min lilla prinsessa, och jag tycker ingen än Anna skulle kunna göra det bättre. När hon satt upp på Lizz så blev hon så himla häftig, alltså det går inte att förklara hur det såg ut men hon var helt fantastisk, synd att jag inte hade kameran med mig. 
 
 
Tänkte sätta mig med lite bilder ikväll men tror jag ska sova snart igen, har fortfrande något som lurar i kroppen. 

Therese S. Westlund

Så fin!!

2016-08-14 / 23:54:16
URL: http://theresesw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback