Träning, tävling, powernap och kvällsfodring

Alltså guuuuud så trött jag är, efter haft packning och flytt i huvudet flera dagar så blir man lite trött i huvudet. Idag kände jag mig helt borta nästan, så nu på kvällen efter ha ätit middag så somnade jag. Som tur ställde jag klockan så jag inte skulle glömma kvällsfodringen, alltid ifall att. 
 
Dagen har bestått av först träning redan kl 10 imorse. Jag vaknade riktigt tidigt och trodde jag försovit mig, antagligen för att det börjat ljusna. Jag kunde konstatera att klockan var 4.30 och att jag kunde somna om. 
Träningen gick riktigt bra, det känns som jag hittat Lizz mer på olika sätt, bara senaste veckan. Vi Började att jobba med trav-skritt-trav för att sedan övergå till tramp. När vi väl var i galoppen senare så jobbade vi tagen bakdel och öppna. Jag säger det, fan vad jobbigt och svårt det är. Men oj vad nyttigt. Jag är riktigt nöjd med både Lizzan och mig för en gångs skull. 
 
Sedan har agerade jag hästskötare och fotograf åt Anna som tävlade hos Vallentuna. Sedan var hela denna dag över, den bara fösvann sådär. Nu på kvällen har jag kvällsfodrat hästarna, riktigt mysigt att gå ner såhär på kvällen och ge dem mat. 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback