Ännu en torsdag förbi

Det var på tiden att jag loggade in här och skrev några rader. Dagen har bjudit på bland annat fotografering och träning. 
 
 
Idag hade jag fantastiska Johanna Blixbo ute och fotograferade mig och hästarna, ej helt lätt med två egensinniga ston vid sin sida men hoppas hon fick några bra. Därefter tog vi bilder med Eco i snön barbacka, hon var sååå pigg och glad. Dock samtidigt väldigt spänd då det kändes som hon skulle sprängas, roligt var det iallafall. Vi väntar med späning på resultatet!!
 
 
Lizz tränade jag för Jenniemy idag, hon var väldigt stark men wow vad fin hon var!!! Denna månad ska vi utöka ytterligare med att göra sidvärts i alla gångarter, vi började lite lätt idag och gjorde öppna och sluta i båda varven, hon var väldigt fin. Med tanke att det gick bokstavligen åt helevete igår, om man får säga så, så gick hon jäkligt bra. Bra intressant den där hästen. 
 
 
Jag brukar alltid säga att mina hästar är så olika, men jag börjar inse mer och mer att dem är ju mer lika än olika om man inte tittar på deras kropp vill säga... Två ston med mycket humör och en  bestämd åsikter om vad dem tycker, nästan så man skulle kunna tro att jag äger två svarta ston. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback