Livet går vidare..

 
 
När alla bilder från studenten så var det som att något inom mig längtade tillbaka, inte bara till själva studentdagen utan alla dessa tre år. Jag har kämpat i tre år, tre år fram tills den dagen när jag var klar med skolan och äntligen skulle få leva mitt liv. Men så fel jag hade, allt jag fick uppleva dessa tre år har varit så speciella, alla minnen, alla lärare som alltid stöttat och hjälpt och alla mina vänner som nu har spridit ut sig över hela Sverige, en svår och jobbig tanke att vi inte kommer att träffas i slutet av augusti igen....
 
 
Vad sägs som denna fantastiska människa som har varit mest betydelsefull för mig, hon som funnits där när jag funderat, undrat, behövt en knuff eller motivation. Hon som faktiskt aldrig gav upp mig...
 
 
Eller vad sägs som den här dressyrtränare som orkat med mitt humör som pendlat upp och ner. Vi har inte alltid dragit jämnt och haft våra bråk men samtidigt en sådan underbar människa som alltid varit redo att hjälpa. 
 
 
En av mina bästa vänner, tre års tid har vi stått ut med varandra trots alla bråk. Våra vägar kommer säkert korsas närmare än vad vi tror.
 
 
Eller dessa två som varit så fantastiska vänner till mig. 
 
 
Men alla dessa har och kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat, så många minnen på så lite tid!

emma

fint skrivet :)

2018-06-13 / 14:45:56
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback