Känner för några rader...

Mycket har hänt sedan sist jag skrev här, livet har förändrats och mycket annat. 
 
Sedan sist jag skrev har hästarna utvecklats mycket, jag har fyllt år, tagit körkort och tagit student vilket betyder att jag också är arbetslös. Det har varit några känslosamma veckor om vi säger så. 
 
 
Studenten är över, jag tittar tillbaka och fäller ganska många tårar. Under så många år har man längtat till studenten, vilken dag av glädje att äntligen vara klar med skolan och börja sitt riktiga liv, det man drömt om. Jag tittar tillbaka och ser tre år av kämpande, tårar, psykisk ohälsa, svett, glädje, så många skratt och ännu fler minnen. Jag har lärt känna 12 helt fantastiska tjejer, vi har kommit varandra nära, vi har mognat tillsammans, lärt av varandra. Man kommer aldrig förstå det här om man inte gått igenom det själv. 
 
Hagbyholm har varit mitt hem, det är där jag kännt mig trygg och fått utvecklas till den människa jag är idag. Så mycket har hänt. Även fast jag sagt att jag hatat den platsen och jag ville därifrån så många gånger... Jag har fått en annan inblick idag. 
 
Något säger mig iallafall att jag snart är tillbaka i Sigtuna, det är nämligen där jag trivs bäst, där har jag alla mina vänner och kontakter <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback