Go morgon!

Klockan är strax efter halv nio och jag är uppe för att förbereda mig för att åka på körlektion. Igår försvann bara dagen, Jag jobbade igår och därefter red jag Lizz och sedan höll på att städa i stallet, det var sååå skönt att bara göra allt i sin takt, speciellt när det är så lugnt eftersom det är lov. 
 
Lizz invigde sitt nya träns igår, jag prova att rida på och hon var dunderfin trots att hon vila under lördagen. Jag tror tränset kan göra allt lite bättre, älskar det!!!
 
 
Och Eco då? Hon skulle gå i skritten medans jag höll på i stallet men självklart ska hon ha dragit på sig ett brodtramp i boxen, inte i hagen utan i boxen... Det kommiska är att jag sa till Matilda när vi jobbade att jag får aldrig broddtramp, jag har ju mina två hästar tillsammans. Och gissa vad, Eco har fått två broddtramp bara detta år, möjligtvis inom en månad. Så jag tar nog tillbaka det jag sa....
 
 
Min vanliga dator har ju gått sönder, där alla mina filer finns.. Allt från stora arbeten i skolan till alla bilder i skolan. Det var inte så värst kul, så ni får överleva med lite andra bilder så länge. Blir ju från lite gamla goda tiden om vi säger så. Men på torsdag får jag ut en fotogra hit, gissa om  någon är taggad!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback