Livet går för fort ibland...

Jag fick något ryck nu och funderat på att starta bloggen, men avvaktar lite tills allt fallit på plats helt...
 
Det har nästan varit en för hemsk vecka men mycket har äntligen börjat falla på plats. Jag avsöljar inget än men är såå laddad. Nu är frågan, vill ni följa mig på min resa? Isåfall på vilket sätt, här på bloggen eller på annat sätt? Tell me!!
 
 
Lizz för övrigt är huuuur fin som helst?!!! Jag är nästan mållös, nu börjar vi komma igång ännu bättre efter sommarvilan och ska snart göra säsongsdebut. Jag är laddad och förhoppningsvis Lizz också. Det blir en LB:1 och LA:2 (som jag för övrigt inte lärt mig...). Idag stod bommar på schemat och hon bara gick, gjorde det väldigt bra för att ha vilat igår. 
 
Vad vill ni läsa här i bloggen om jag startar den igen? Berätta allt!!
 
 
Jag och Selmis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback