Go kväll

Sååå galet trött efter en kanske lite för lång dag om du frågar min energi. Bara bita ihop och köra på ändå. 


Dagen i sig har flutit på. Jag tömkörde Frasse, som var väääldigt pigg men fin, så roligt att få tömköra en så välskolad häst. Eco var efter det, hon kan ibland vara så svår att komma åt på töm men blir fin när allt släpper. Vid tömkörning av Eco lägger jag mest vikt på att hon ska gå låg och rund samt få igång bakbenen. Men lossnade mer mot slutet. 

Både jag och Iris galet trötta, snart väntar sängen. Lite jobb på datorn får jag spara till en annan dag, när energin är lite mer än vad den varit idag. 


Elin

Har du vovve med nu oxå? 😋

Svar: Det är familjen som är med mig på praktiken. 😊
josefinperssons.blogg.se

2017-09-05 / 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback