Ännu en helg förbi

Söndagkväll, jag har nästan skrivit klart ett arbete från skolan, dock är det två veckor kvar på det. Så lite duktig är jag allt. Jag tycker det är så himla härligt när man sitter och skriver en uppsats och verkligen kommer in i det. Sedan är det väl så att det blir lite enklare när det handlar om hästar... ;)
 
 
Har haft såå mycket flashbacks med minnen från när jag och Lizz hade vår topp men också när vi var i botten. Längtar verkligen tills vi är tillbaka igen. 
 
Dagens ridpass på Eco blev en hel del kondition, jobbar vidare på det Jonathan sagt till mig som funkar riktigt bra. Idag jobbade vi en del samling och öka utifrån det. Det blir bättre och bättre för varje gång. Man märker hur mycket Eco har det i sig, hon blir riktigt häftig när hon får in dem där bakbenen och trycker på men samtidigt väntar i samlingen. 
 
Lizz ska promeneras en vecka nu, känns inte direkt värt att sitta uppe och skritt för 5 min skritt. I slutet av veckan sak vi vara uppe i 15 min skritt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback