Fullt upp och Sevilla

Sist jag skrev här var ett tag sedan, haft så extremt mycket på sista tiden. Jag blev ju sjuk mitt i allting, låg hemma i feber allt så tagit mycket energi att ta sig tillbaka, då jag inte är direkt personen som kan varva ner och bli frisk. 
 
 
Ecos träning rullar på, vi tog ju ett break efter sista tävlingen. Två veckor med mest vila faktiskt, ingen direkt ridning men nu är vi igång igen fram till terminens slut i december. I onsdags tränade vi för Grand Prix-ryttaren Rosanna Lidbrandt och det var väldigt givande. Dem svåra sidorna på Eco har jag haft så svårt att komma åt på egen hand men med tränare på marken betydligt enklare, som vanligt. Vi jobbade stort sett bara med svåra sidor och det losnade riktigt bra. Vi fick mycket beröm av Rosanna som tyckte om Eco mycket. Hon trodde att vi skulle vara ute i medelsvår till våren vilket känns fantastiskt kul! 
 
Just nu har klockan slagit efter 23 och det är dags för mig att stänga av datorn efter första dagen i Sevilla och SICAB. Mycket spännande och lärorik, mycket fina hästar. Tror jag sparar på detaljerna tills vi är hemma igen och skriva allt i ett och samma inlägg. Jag säger nog bara det, vilken mässa det finns här samt att det är en helt annan kulur här om vi jämför med Sverige. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback