Jag hinner inte allt

Tusen förlåt till er att jag varit så himla dålig att uppdatera här men jag har haft så mycket att göra att jag valt att lägga bloggen åt sidan. Jag ska försöka ta tag i den igen, då jag är lite ledig och har inte så mycket att göra den kommande vecka. Organisera designen och inlägg, så kommer det bli så bra!
 
 
Vad händer mer i mitt liv? Jag jobbar för fullt hos Anna och AP-ridutveckling. Jag kan säga så att det är lätt det bästa jobbet man kan ha. Fantastiska människor som skapar ett fantastiskt team. Jag får ju även chans att rida en hel del vilket självlart är så fantastiskt kul! Förutom Eco har jag ridit Annas hästar som är helt otroligt fina! Wow säger jag bara!
 
 
 
Eco då? Vad är planen och tanken? Framåt eller bakåt? Just nu kan jag säga att hon är så himla fin. Jag kan faktiskt börja fantisera på riktigt på en LA-start i höst och förhoppningsvis någon MSV-start så småningom. Det vi behöver jobba på är att stäka henne, hon måste få mer styrka vilket jag jobbar mycket på tömkörning och lite klättring i skogen som hon älskar. Om tittar på dessa rörelser hon ska klara av dessa klasser så gör hon dem men det är stykan helt enkelt som saknas speciellt i förvänd galopp, travökningar samt ryggningar. Det kommer bli så bra när styrkan finns!
 
 
Just nu laddar vi upp inför Gripen i början av augusti men sedan i juli väntar ett litet roligt uppdrag som jag inte riktigt vågar avslöja än. Något jag och Eco ska hitta på tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback