Många dagar sedan sist

Varit iväg hos Anna och AP-ridutveckling på lite jobb därav ingen uppdatering, jag lämnade nämligen datorn hemma och hade endast mobilen med mig. Lagom stressande men samtidigt lite avkopplande, kände att jag var tvungen att blogga hela tiden men avstod då det sällan går bra genom telefonen. But now I'm back!
 
Mina dagar hos AP har varit lite större kaos, när jag kom min första dag av tre, 6.30 på morgonen, stod det och sprutade vatten ur en vattenkopp som gått sönder. Så dessa tre dagar har legat fokus att få kontroll på allt efter det, typ som boxar, få ut all vatten och så vidare. Så mycket det blev att göra av en sådan sak, men tror nog jag fick kontoll över det, i en sådan situation när jag kom 6.30 på morgonen så inser man hur snabbt man kan tänka när det gäller samtidigt som jag greps av panik och inte visste vad jag ska göra.
 
 
För övrigt har jag fått till tre riktigt roliga pass på Bugge. Han är så rolig att rida men så svår, man lär sig att rida på honom. Han har blivit sååå fin!!! Jag har trots allt inte ridit på över en vecka så det kändes såklart. 
 
Jag har nu landat hemma, fixat några brev jag ska skicka imorgon samt hunnit med ett ridpass på Eco, första gången på tvåveckor. Hon testar mitt tålamod kan jag lugnt säga, imorgon väntar galopparbete på stora ängen. En riktig energiboost!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback