Go kväll

Klockan har börjat blivit 22 och jag har äntligen landat hemma efter hunnit fixa alla måsten. Så skönt, men jag kan ju lugnt säga att jag och tisdplaner inte fungerat ihop dem senaste två dagarna. Men men, livet går vidare.
 
 
Dagen har bjduit på ett joggpass med Lizz som var lite stel och lite osäker då det var halt i hagen där vi red. Så svårt att få till ett bra ridpass när det både är stenhårt i backen och halt utomhus, men vi försökte göra det bästa av situationen med tanke på att jag inte hann rida henne igår. 
 
Efter lunch red jag Geil Sli och det var såå länge sedan sist, med honom körde vi bara lite lätt, jag jobbade loss honom och bara myste. Den hästen ligger mig lite varmare om hjärtat. 
 
Sist var Inferno på listan, han var mest fjantig enligt mig. Allting var läskigt och vi fick inte till något riktigt arbete, men som sagt halt och hårt i backen, han blev ganska fin ändå även fast jag skulle velat jobba loss honom mer än vad jag kunde. 
 
 
Jag och Lizz har iallafall börjat landa här hemma igen. Lyckligast var nog Eco om jag får säga det sjäv, eller Novedoso kanske. Imorgon väntar Täby centrum med min kusin Ella, så skönt att få komma bort och bara ha lite mystid när jag faktiskt inte måste vara beroende av mina hästar. Nej innan det är dags att gå och lägga mig ska jag förbereda en vlogg inför imorgon. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback