En tid sedan sist

För lång tid sedan jag skrev något här, funderat flera gånger men aldrig fått det gjort. 
 
 
Vad har hänt sedan sist?
Lizz har blivit friskförklarad, Katta var ute och kollade på henne i slutet av november när vi ridit i alla gångarter. Hon var fräsch och fin tyckte hon, vilket känns roligt! Fram till årsskiftet ska vi fortfarande rida rakt fram och sedan för vi börja utöka ingångsättningen, i februari kan vi förhoppningsvis rida mer på lite enkla lektioner. Det glädjer mig!
 
 
Eco har utvecklats en hel del, Anna var förbi igår för lite träning. Hon sa att Eco var väldig fin och även det glädjer mig. Nu under en period har allting varit lite träligt på ridfronten och inte riktigt fått igen henne. I onsdags red Emma och hon har var såå fin i fredags för Jenniemy och även för Anna i söndags. På söndag går hon på lite vila under jul. 
 
 
Sedan har jag även blivit antagen till talanagsatsningen unga ryttare hos Stockholm läns ridsportförbund, vilket var chockerande men sååå roligt!!!

Josefin

Så fina hästar, och grattis till uttagningen till talangsatsningen :)

2017-12-14 / 18:17:58
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback