Att få allt att gå ihop

Det är mycket som ska gå ihop nu när det inte är långt kvar i skolan. Allt skolarbete ska bli klart, hästarna ska tränas och tusen andra saker ska göras. Det bästa med ett ridgymnasium att det blir inte flera timmar i skolan, det är så skönt att komma he runt 16 och kunna göra klart det man inte hinner i skolan och inte måste gå ut och rida första hästen för dagen. 
 
 
Fina Dionysos från Lövstas hingsvisning!
 
 
Jag flyttar över mer och mer till min egna dator då min skoldator inte riktigt fungerar. Därför har jag varit lite off, som vanligt känns det som. ;)

Ewelina

Vilken fin häst!

Svar: Tack så mycket! :)
josefinperssons.blogg.se

2016-05-03 / 11:36:41
URL: http://nouw.com/ewelinagranberg
Anonym

Hej! Är sugen på att börja SRG Sigtuna nu till hösten. Skulle jättegärna vilja läsa lite om vad du tycker om allt kring skolan! Vart nivån ligger, stallet, ridhus, ridvägar osv. Skulle vara nyttigt att läsa!!

2016-06-10 / 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback