Idag tar lovet slut...

Ja, om jag är laddad att börja skolan imorgon? Nu önskar säkert mina föräldrar eller någon annan att jag ska svara "Självklart är jag redo att gå till skolan imorgon, vem är inte?" men jag tar hellre några dagar till ledigt. Veckan har avrit lång eftersom jag lyckats hinna med en hel del men samtidigt gått i en rasande fart. Så några dagar till skadar ju inte. 
 
 
Jag har tagit en riktigt lugn dag idag. Jag började dagen med utsläpp, därefter red jag båda hästarna på travbanan innan det var dags att lunchfodra. Därefter gjorde jag klart dagen, vilket gjorde att allt var klart i stallet innan kl 14, det har nog inte hänt på evigheter.... 
 
 
Båda hästarna fick ju gå travbanan. Eco var det lite mer krävande arbete, hon skulle galoppera lite mer samlat med en låg form, vilket tyder på att hon är lösgjord. Efter ett tag blev det jobbigt men hon gjorde ett väldigt bra jobb. Det känns så kul hur förändringen har skett på henne, hon har varit svår att rida på travbanan men sedan vi bytte till PS of Swedens Pioneer så är hon som en annan häst. Såå nöjd!!!
Lizz fick då gå lite lugnare och bara gå på framåt, jag skrittade ju bara henne igår så hon var väldigt starkt och tung i handen men blev bättre genom passet. 
 
Som sagt, en lugn dag. Sedan jag kom hem så har jag typ bara kollat på serier fram tills nu när jag lagade middag. Blir en lika lugn fortsättning på denna kväll. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback