Go kväll!

Det var bra några dagar sedan vi hördes av här, faktiskt förra året om vi ska vara exakta. Mycket har hänt sedan sist jag skrev här. 
 
Skolan har dragit igång och det är inte lång tid innan det är dags för student, sååå laddad! Eco har kommit igång efter vila och Lizz detsamma, Lizz har börjat gå med på mina måndags träningar nu. Det kommer hon göra fram till lovet då jag tränar ensam för Jenniemy, perfekt för Lizz! I helgen betade jag av första träffen med Unga ryttare 2018, helt galet att jag är en av dem som blivit antagen. 
 
 
Jag tror innerligt att jag komemr få ut mycket ur detta, mycket kunskap men också träffa helt fantastisk människor!
 
Precis avslutat lite skolarbete, ska ta och stänga av datorn så ska jag inte dröja allt för länge innan jag är åter här. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback