Ytterligare en dag förbi

Just nu är det så äckligt kallt ute, det är nästan så man inte vill vara ute när det är såhär kallt. Jag har faktiskt inte ridit någon av hästarna då det varit så kallt. Lizz träffade tandläkaren och Eco fick bara ytterligare en vilodag.
 
Lizz hos tandläkaren gick bra, det enda vi ska göra nu är att ändra lite nosgrimma på tränset och börja variera lite annars sa dem att hon var mycket fin. Härligt att höra! 
 
 Min första provridning på Lizz.
 
Igår kändes det verkligen inte som min dag, liksom när bägaren rinner över och tusen saker paserar ditt huvud. Idag har varit en ny dag och jag har tagit nya tag. Imorgon väntas veckans sista körlektion, torsdag väntar fotografering och på fredag så kommer mamma. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback