Flyttveckan är inledd...

Som jag längtat till denna vecka!!! Jag har drömt om detta så länge men aldrig trott att det skulle vara så nära som det är just nu. På fredag flyttas allting och från och med söndag kväll kommer jag bo på heltid i Bålsta. Jag är så jävla glad rent ut sagt men samtidigt så jävla rädd, rädd vad som väntar och vad som kommer hända. 
 
Senaste tiden har jag jobbat så extremt mycket så jag snart kräks över jobb. Jobbade sex dagar(mellan sön-fre) och tävlade i helgen, jag var trött kan jag säga. När jobbet hörde av sig nu och inte beövde mig då det var lugnt så jublade jag, för att jag äntligen får vila (!!). Samtidigt så vet jag att jag måste jobba för att få ihop pengar att ha råd till allt, speciellt när man gått som timvikarie. Snart får jag dock en fast tjänst och ingen är lyckligare än mig! 
 
 
Hästarna är fina som vanligt trots men en trött ryttare på ryggen. I helgen var vi och tävla med bra känslor dock inget resultat eller poäng att jubla över.... 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback