Jag lever!!

Jag har funderat på att komma tillbaka hit och skriva några rader då och då, tanken växte faktiskt när jag var så förbannad för någon vecka sedan. När det kommer till frågan varför jag var förbannad så är det en väldigt bra fråga, jag hade ty glömt efter några timmar... 
 
Det har hänt en hel del sedan jag skrev här, näsran så jag glömt allt. Om vi ska sammanfatta det så ser det ut såhär jag legat sjuk i tidernas värsta förkylning, lovet kom och jag åkte på kryssning samt en tripp till Rosanna, jag hann även det lovet starta en lagtävling på klubbhästen Kitty, därefter har jag tränat på med hästarna och hunnit med en träning för Emma Kåbring som gick bra. Ska vi se något negativt sedan sist så hann Lizz dra av sig en sko så det blev en vecka(!!!) ofrivillig vila, det har gjort att vi fått börja om lite då hon var såååå fantastisk fin innan dess... Det är trots allt hästar vi håller på med!
 
Foto: Johanna Blixbo.
 
Imorgon väntar hoppträning för Maria med den vita stjärnan och i helgen väntar träff med unga ryttare, jag får dessvärre åka utan häst. Som är såååå tråkigt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback