Hemma från träff 4

En helg som spenderas ute på Värmdö med satsningen Unga Ryttare 2018. Det slog faktiskt mina förväntningar om jag får säga det själv trots att planeringen och allting annat går ihop eller helt enkelt funkar. En av sakerna var att jag fick stå på backen under dagens ridning. Det är bara att gilla läget och snart tycker jag ändå att det är min tur att få lite framgång. 
 
Jag hann komma hem och sedan begav jag mig till stallet för att longera Lizz, Wilma har varit snäll och tagit Eco hela helgen vilket är guldvärt. När jag kom ner till stallet så kollade Lizz lite frågande ut och undrade nog var jag har varit dessa två dagar. Hon blev iallafall lite lycklig att få röra på sig.
 
 
Nu när jag kommit hem igen så har jag precis duschat, ska ta det lite lugnt nu ikväll och ladda upp inför måndag imorgon. Denna vecka bjuder på en del skolarbete, mösspåtagning och körlektion kort och gott. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback