Jag lever

Jag har varit sååå sugen på att blogga i veckan men inte haft något internet så därför såå dålig uppdatering. Ska verkligen försöka med bättre i veckan. 
 
 
Vad gör jag då förutom att mocka? Jo en hel del om du frågar mig! Allt från fixa hästar till ridning samt longering och lite liknande. Jag trivs riktigt bra med allt runt om. Det blir ju lite extra glad då praktik inte alltid är det roligaste, speciellt inte i stall. jag har ju fått prova en del och vissa ställen passar en mindre bra om vi säger så. 
 
Eco har denna vecka gått lite annorlunda, jag började veckan med tre dagar, igår gick hon i ridhus med ett dressyrpass. Första gången på kandar faktiskt, jag fick ingen direkt wow känsla på kandar men är ju en fråga om att vänja sig vid kandar. Jag tycker iallafall att det är skönt att hon inte känns bättre på kandar, då vägen dit är lång. 
 
Idag red vi vår första träning för Jonathan. Riktigt bra och fick flera aha-upplevelser. Jag har inte trän at ordentligt på bra länge och jag har saknat det riktigt mycket. Träningen gick riktigt bra iallfall och är riktigt nöjd, fick nya verktyg som jag ska använda. Det jag eftersträvat så länge men inte vetat hur!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback