Galet trött

Alltså sååå galet trött idag, vet typ inte vart jag ska ta vägen för att jag är så trött. Något jag vet är att det blir en tidig kväll idag. 


Dagen har rullat på och inte varit några konstigheter. Eco har fått vila idag eftersom hon gått riktigt bra i helgen, hon fick gå en stund i skritten och hon skötte sig utmärkt. Blir så överraskad vad hon mognat den där hästen! 

Gissa vaaad?! Jag håller på att ladda upp ytterligare en vlogg på youtube. Ska se om detta kan vara någonting för bloggen. Vad tycker ni? 


Carolina

Tror det är någonting med den här måndagen för jag är lika trött, haha :)

Svar: Tur jag inte är själv om detta ;)
josefinperssons.blogg.se

2017-09-11 / 19:16:18
URL: http://camella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback