Kära blogg

Det var några dagar sedan jag loggade in här, Möjligtvis för att jag haft fullt upp och inte hunnit skapa mig tiden för er, som jag kanske egentligen vill. Det enda jag gjort denna vecka är att gå ut och in med hästar samt kvällsfodrat, typ så jag. 
 
 
Sist jag loggade in och skrev ett inlägg var jag arg och ledsen, kanske mest ledsen över hur vuxna människor kan bete sig mot en som person, en person som emellanåt är lite förvirrad och vilsen, men som samtidigt innerst inne vet vad hon vill och hur hon ska gå tillväga. Jag har tankat nya energi, inte ridit så mycket som jag önskat denna vecka på min fin fina häst men vi har inte bråttom någonstans. Det bästa är mystiden med henne, idag red vi lite lätt och hon var så fin. Bara ville, ville och ville ännu mer. 
 
 
Lizz igångsättning går såå bra och hon så himla fin. Vi är lite tillbaka där vi var för ett år sedan, att hon gärna lägger sig på i handen men hon har ju endast skrittat i en månad och travat i en vecka så det blir nog bättre med tiden. Hon är så extremt snäll just nu att rida på, eftersom vi endast rider rakt fram har vi inte så mycket att välja på så då passar travbanan så himla bra. Fin fina tjej!
 
Imorgon väntas första dagen efter lovet och en studiedag. Hade gärna tagit några extra dagar ledigt men imorgon väntar hoppträning så det är ganska okej att börja skolan igen. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback