Helgen förbi

Det blir mest blogginlägg när jag har tid och lust. Har faktiskt inte öppnat datorn under hela helgen som jag egentligen borde ha gjort. Eller jo, jag har öppnat den men inte fått något gjort. Äntligen söndagkväll efter en helg med trälig stalltjänst, kändes som det aldrig tog slut. 
 
Förutom en trälig stalltjänst har jag hunnit rida mina fina prinsessor. Eco bjöd på några fina språng igårkväll, det blev lite spontant då tanken verkligen inte var att hoppa. Tog några språng strax över metern. Hon bjöd på bra och taxerade rätt, hon gjorde 2-3 stop men det tar jag helt och hållet på mig. Som jag hade henne igår vill jag ha henne när jag hoppar, hon tyckte det var kul! 
 
 
Lizz har också varit en stjärna. Både igår och idag red vi på travbanan, idag var första gången på bra tag som hon faktiskt slappade av och jag kunde släppa på henne och låta henne gå. Så underbart!! Imorgon väntar veterinären, håll tummarna att vi får klartecken och fortsätta i samma spår. 
 
 
 
Några underbart fina bilder på mig och Lizz som Anna tog på oss. Precis hemkommen från Belgien, aldrig suttit på en sådan fin och lösgjord häst som när Anna och Sara hade haft min häst under dessa tre veckor. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback