En fredagkväll

Go kväll. Här sitter jag en fredagkväll i väntan på att dagens middag ska bli klar, jag har en ganska lugnkväll för en gångs skull så jag ska sätta mig med lite skolarbete för att vara redo inför kommande vecka, denna samt förra veckan var riktigt stressiga för att hinna få klart allt innan resan och sedan hinna ikapp med allt efter resan. men nu börjar allt falla på plats. 
 
 
I måndags landade vi på Arlanda igen, skönt att åter vara hemma men vem vill byta 20 grader varmt till -1 grad? Inte jag iallafall. Dagarna i Sevilla har varit lärorika och roliga, tack underbara Carina för att vi fick följa med på denna fantastiska resa. Hoppas på en repris nästa år med!
 
Väl hemma i kalla Sverige var det dags att ladda om för hoppträning under tisdagen, då bjöds det på flygtur från min sida. Eco var fruktansvärt glad och finare än någonsin, vår kommunication blev lite osäker så vi gick åt ett varsitt håll, Eco åt höger och jag åt vänster vilket slutade med att jag träffade ridhussargen. Kanske inte vad jag tänkt men jag lever, eller hur?
 
 
Gårdagen bjöd på gymnasiemässa tillsammans med Malin samt personal Stine och Emma(bild). Mässor är någonting som jag tycker är oerhört roligt! Det är mitt tredje och sista år på gymnasiemässan vilket känns riktigt trist. 
 
 
Dagens dressyrträning bjöd på lite kontraster, både bra och lite sämre känslor. Kan bero en del på mig, lite ont i kroppen samt möbultad efter veckan. Nya tag på måndag då ny dressyrträning väntar. 
 
Det var min vecka i korthet, i helgen väntar stalltjänst och sedan lite ridning, på måndag väntar veterinär för Lizz och utvecklingssamtal, snacka om att jag är nervös! Ja mest för veterinären såklart. ;) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback