Mitt team är otroligt viktigt för min satsning

I mitt team har jag en del personer som är otroligt viktig för min satsning. Idag kommer jag välkomna en ny medlem i mitt team som jag är otoligt glad för. 
 
 
Ska man satsa som jag vill så gäller det att man har ett team runt sig, som man också trivs med. Jag följer alltid min magkänsla när det gäller att ta in människor i mitt team. 
 
Förutom mina helt fantastiska föräldrar som stöttar mig i min satsning och fantastiska tränare som får mig att utvecklas så finns det andra personer jag måste få lyfta fram! 
När jag är på plats i SIgtuna använder jag mig av hovslagare Mye Wester som gjort ett helt fantastiskt jobb med Lizz hovar och alltid fixat Lizz hovar med hög kvalité! Hemma i Norrtälje använder jag mig av Linda Sjöberg som hon också alltid är lika underbar när det gäller kvalité. 
I veterinär väg har vi under lång tid använt oss av Evamari Levin, otrolig kunnig och kommer alltid med smarta och kloka råd hur vi ska gå tillväga när det gäller olika saker. 
Jag använder mig också av massör och equiterapeut som är otoligt viktig för att se till att hästarna inte har några spänningar som checkar av lite då och då. 
Dessa personer är guldvärt att ha, utan dem är ju faktiskt inte min satsning möjlig. 
 
 
Men nu ni... Idag har jag den extremt stora glädjen att välkomna ytterligare en person till mitt team, en person jag ser upp till väldigt mycket, en person som kan sina saker, en person som jag kan tilita mig på upp till 200%. 
 
Detta är något jag funderat väldigt länge, jag velat starta något sorts sammarbete med en person jag vet kan sina saker, en person som vet hur jag fungerar, en person jag verkligen verkligen litar på och vet att jag kommer överens med. Hon är både svensk ridlärare III och utbildad hippolog, hon är min lärare på SRG och min mentor. Det valet att hon skulle bli min mentor i denna satsning var inte svårt, Sara rider också Lizz till vardags två dagar i veckan så jag är så himla glad och tacksam att vill ta del i denna satsning.
Tack Sara för allt, tack för att du vill bli en del av min satsning på riktigt nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback