Jag är riktigt lyckligt lottad

Vet ni hur glad jag är för mitt liv just nu? Jag har aldrig riktigt känt känslan som jag känner nu. Jag ska vara ärlig och det har varit ett halvår att hitta tillbaka till både ridning och bra mående. Man måste tillåta sig att vara låg ibland, för ibland tappar man motivationen och det är inte alltid kul med hästar. Jag valde då att låna ut Lizz några dagar i veckan till min fantastiska lärare Sara som gjort ett fantastiskt jobb.

 

Nu när jag kommit igång med ridningen så känns allt så himla kul. Jag har föräldrar som verkligen vill hjälpa och stötta mig i min satsning med hästarna, jag har en helt fantastisk häst som gör allt och lite till för mig, hon är ambitiös som bara den, jag får tillgång till helt fantastiska tränare såsom Jenniemy och Maria och vi får inte glömma Anna som också finns med på ett hörn. Sedan har vi Sara som fortfarande rider Lizz två gånger i veckan samt hjälper mig med bland annat tömkörning. Hon har inte bara utvecklat Lizz utan också mig, då jag tagit hjälp av henne när det gäller främst ridningen. Ni ska veta att det är guldvärt att ha en sådan människa runt mig i denna satsning, då hon har en stor betydelse i min satsning.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback