Gissa vaaaaad!

Min lediga dag denna vecka är snart slut, trots att den har varit lång då jag vaknade ganska tidigt antagligen för jag gått upp cirka 6.00 dem senaste dagarna. Jag har iallafall idag betat av en skoluppgift samt påbörjat min reseberättelse som jag ska mejla till skolan sedan. 
 
Men kan ni gissa vad? Jag har idag hunnut anmäla till två tävlingar på mindre än två minuter, och inte vilka tävlingar som helst.. Utan först 7 maj ska vi starta en lagtävling tillsammans med två klubbkamrater hos Solna men sedan har jag anmält mig och Lizz till vår första Msv C:1!!! Det är bara glädje i hela kroppen när jag skriver detta, vår första medelsvår, en dröm som jag länge väntat på. Att inse att den är så nära är bara för sjukt!
 
 
Nu är det bara att ladda upp och lära sig program för 11 maj då smäller det!! Sååå laddad är bara förnamnet. 
 

Anonym

Hur resonerar du när du väljer att starta MSV efter att inte ens ridit på över 60% i LA Med henne än? :) är det för att du verkligen vill kunna säga "jag har ridit MSV"? bara en fråga, ta det inte negativt! Skulle vara kul att höra dina tankar om det!

Svar: Hej anonym, vad trevligt att du vill lägga en kommentar på min blogg. :)
Jag lägger upp en plan tillsammans med min två tränare, Jenniemy och Anna, vi ser alltid ett mål med varje termin. Denna gång är det Msv C förra terminen var det LA. Jag har en del tid att träna, programmen och rörelserna är befästa så det är inget problem om du nu tror det.
Jag anmäler självklart inte till en start om jag inte känner att vi är redo för det, att anmäla för att kunna säga att jag ridit MSV är enligt mig idiotiskt. Jag tänker verkligen inte så.
josefinperssons.blogg.se

2017-03-25 / 20:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback