Dagens flygning

Vi har precis landat i Belgien och Ashford Farm, när vi landade på Kastrup så mötte vi upp Eva och andra Erasmus stipendiater. Detta ska bli så spännande med tre veckor i Belgien, jag kan fortfarande inte förstå det att jag faktiskt ska få spendera tre veckor i ett annat land. Detta är sååååå sjukt!!! 
 
 
Jag ska vara ärlig så rann det en tår ner för kinden imorse när jag gav Lizz ett äpple och pussade henne på mulen sista gången på tre veckor. Jag vet dock att Anna och Sara kommer ta hand om henne exemplariskt. Jag känner mig ändå lugnare än vad jag brukar vara. Jag har ju dock bett om uppdatering i både bild och film. Ett måste om man tar hand om min häst..
 
 

Jag kan dock inte garantera er uppdatering, jag ska självklart göra mitt bästa. Annars får ni följa mig på instagram för där lär jag uppdatera en hel del. Ni hittar mig under namnet Jossanppersson.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback