Att ladda upp inför tävling...

Hästen är badad, hon är lindad runt om, täcke sitter på, manen är ryckt och imorgon så knoppas hon. Imorgon gör vi årets första start i LA:3. Jag är sååååå laddad och när jag red igenom programmet i fredags så kändes det som det mesta satt. Vissa saker kan man självklart jobba vidare på men helt okej för att vara första tävlingen för året. 
 
Idag red Sara lite först innan jag satt upp dem sista 10-15 minutrarna för att känna lite. Och det känns såååå kul alltihopa md ridningen. Jag har en bra känsla inför imorgon. 
 
 
Imorgon kommer jag även avslöja en riktig rolig sak som blev klar idag, det handlar om mitt liv, min häst, mitt team men framförallt om min satsning. Jag tar ett steg framåt i rätt riktning! Såååååå kul!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback