Allt flyter på och jag lever...

Ja det är sant, jag lever och jag mår hyfsat bra, jag har bara enorm hemlängtan så det inte är klokt!! Jag brukar aldrig ha hemlängtan men nu har det blivit för mycket, antagligen för att jag inte har någonting här, ingen jag direkt känner jättebra, ingen häst. Det känns så tomt. Men det är inte långt kvar innan vi är hemma igen och sedan finns mina favortier bara ett samtal bort, så på så sätt är det skönt!
 
 
Dagarna rullar på här och jag känner att man mer och mer kommer in i rutinerna. För tillfället har vi bara 10 st hästar hemma då resterande ca 17 st är i Arezzo på tävlingar och kommer hem i dagarna. Dessa 10 hästar vi har hemma har jag börjat lära känna lite samt börjar lära mig namnen på. Problemet är bara att alla är typ bruna eller fuxar. Ska bli spännande att lära känna nya bruna och fuxar, det tar aldrig slut...
 
 
Det är sååå otroligt fint här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback