Fullt upp

Förstår ni att jag endast går en vecka i skolan innan sommarlov? Om en vecka får jag ta mitt sista sommarlov för nästa år är det ju student, då ska jag alltså gå ut i det riktiga livet. Vänta vänta vänta. Vart tog all tid vägen?
 
 
Jaja nu struntar vi i skolavslutning och sommarlov. Idag har jag och Eco tävlat. Vi var iväg till Bålsta RF och red två klasser, en LB:1 och en LB:2. Inga wow-resultat men jag är ändå nöjd med känslan, jag vet mycket väl att det är styrkan som saknas och det är den vi ska jobba upp i sommar. Några riktigt fina delar ändå. 
 
 
Tack världens bästa Anna som ställer upp för mig och åker med mig på tävling, du är bäst! <3
 
 
Ledig imorgon och ingen häst, och vad ska jag hitta på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback