Livet rullar på

Blir lite varannan dag blogning nu känner jag. Men allt rullar på och dagarna bara flyger iväg vart tog denna vecka vägen, det är redan fredakväll. Jag funderar på vad jag ska blogga om, har ni några förslag?
 
 
Imorgon väntar jobb 8-14 och kvällsfodring, sedan tror jag Eco ska longeras imorgon då hon vilade idag. På söndag väntar ytterligare en jobbdag för att sedan åka på min kusins konfirmation. Min lediga dag är på onsdag och då ska jag göra en tripp till Bålsta. Lite mysigt är det allt. Nästa helg väntas en tjejkväll, Vet ni hur mycket jag längtar? Massor!!! 
 
 
Alltså jag sagt det förut men jag säger det igen, jag älskar Antuna och älskar mitt sommarjobb. Man kommer in i gänget så fort, dagarna går alldeles för fort och jag tror jag aldrig skrattat så mycket som jag gjort nu. Jag älskar det, som ett jobb ska vara helt enkelt. Det är bara Anna som saknas då hon jobbar på annat håll. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback