Imorgon är det dags.

Hästen riden, badad och all utrustning fixad. Imorgon runt 11.00 lastas Eco och vi rullar mot Toftinge gård. Sååå spännande!! Jag har typ alla käsnlor på en gång, nyfiken, spänd, nervös, räd, ja you name it.
 
 
Eco var rätt så fin idag. Jag ville bara få henne lösgjord och det blev riktigt bra. Håll i hatten alla dressyrryttare!! men jag brukar galoppera henne på långa tyglar i lättsits i uppvärmningen, vilket jag kallar mellangalopp men riktiga dressyrryttare kallar det ökad galopp. Thihi... Hon var iallafall fin, känns bra inför morgondagen. 
 
Efter det fick Eco ett riktigt bad, från topp till tå. Inte så nöjd var hon. Men ren blev hon iallafall. Utrustning är också smörjd och nerpackad. Ska vi se vad morgondagen bjuder på. 
 
 
Nu är det faktiskt dags att stänga ner datorn redan nu, tänkte ta kväll, krypa ner i soffan och titta på Netflix tillsammans med Fritz och Märta. Lägg märke till att Fritz är hunden och Märta katten....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback