Dagen försvann bara...

God kväll på er alla. Dagen har faktiskt varit riktigt bra, gått över föväntan. Men nu som vanligt gör jag femhundra saker samtidigt, städar, tvättar, bloggar, lagar mat, redigerar bilder och snart fodra hästarna. 
 
Börja dagen i stallet stgrax efter 8 för att hinna rida en häst innan vi skulle iväg, sedan packat och fixa till Eco. Hon fick sig ju ett riktigt bad igår så hon hade faktiskt hållt sig ren! Kändes att man inte knaoppat på ett bra tag för dem blev verkligen inte dem finaste...
 
När vi väl var på plats valde vi att lasta ut henne tidigt för att hon skulle få bekanta sig med publik, utställare olch ja allt som hör till show. Hon var faktiskt förvånadsvärt lugn och tog allt med ro. Allt blev ju en timme försenat på grund av utställningen dem hade. Min tanke var att Eco skulle bli trött och inte orka men jag ahde tydligen fel. Jobbade henne inte så mycket faktiskt, mer för att få henne loss på framridningen utan skritta mycket, vilket verkar fungera. Väl inne på banan så la hon faktiskt i en extra växel och tyckte det var skitkul. Hon var fin och känns som publiken gillade henne. Fick en kommentar från en tjej "Det var dagens bästa punkt i programmet", en annan tyckte hon var hur fin som helst och önskade oss all lycka till i framtiden. Det blir extra roligt när man kan göra sådant bra intryck, jag är så stolt över min lilla häst. 
 
 
Såhär sa Eco först om all publik väl inne på banan...
 
Och sedan blev det såhär...
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback