Täby centrum och granen klädd

Precis landat i mitt rum, dagen spenderades i Täby centrum med min fina kusin Ella, väl hemma och den obligatoriska dagen före julafton middagen därefter klädde vi granen. Just nu små fixar jag lite med bland annat blogge och ny vlogg. 
 
Vet ni en sak? Jag har inte ens varit ute i stallet idag, än iallafall. Det är skönt och välbehövligt men samtidigt konstigt. Jag har inga planer i stallet under mellandagarna, jag och Sofia ska fota lite på måndag om inte den dagen regnar bort som det verkar som nu. Efter att jag kommit hem från Anna ska jag även klippa båda hästarna, men annars inga planer alls. Lite märkligt är det allt. 
 
 
Idag när jag var i Täby Cebtrum passade jag på att klippa mig vilket varit välbehövligt ett bra tag, jag vill få bort mitt slitna hår och ge det en chans att må bra igen. Det blev ganska kortare än vad jag tänkt men hoppas det blir bättre. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback