Lider mot dagens slut

Vilken dag säger jag bara!! Började ju dagen med att jag försov mig som jag berättade tidigare, efter att Lizz kommit ut i hagen åkte jag till Märsta för en körlektion, en klurig lektion idag men fungerade fint. Uppskattar verkligen mina körlektioner, en chans att komma härifrån men även att min körlärare är otroligt bra, trivs otroligt bra med henne och ska försöka boka in en hel del lektioner under kommande månader så jag får ta det där körkortet någon gång, tanken är att jag ska ta det innan jag blir 19 iallafall, eller ja man kan alltid hoppas och försöka. Men innan sommaren är ett måste.
När körlektionen väl var över tog jag bussen som gick 12.15 från Märsta. Och jag kom hem efter 15... Först körde bussen fel och sedan fastnade vi, så det var bara att hoppas på det bästa. Som tur kunde Cissi ta in Lizz åt mig, hästarna ska ju vara inne till 15, så lite panik var det allt. Tanken var att jag skulle åka hem och hinna rida Lizz på travbanan innan det blev mörkt men det var ju bara att glömma, så det blev en promenad runt travbanan. Jag har hunnit packa och städa det sista hem, kvällsfodring väntar nu.
 
 
Imorgon ska jag rida tre hästar, packa alla Lizz saker för att åka hem och se till att det sista av mina saker är klart hemma. Pappa kommer på eftermiddagen och hämtar. 
Btw, en vlogg är på väg att laddas upp. Ha tålamod, den kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback