Julafton snart till ända

Denna dag har bara rullat på, inte en lugn stund. Jag började dagen med en sovmorgon till 10 vilket var såååå skönt! Vi startade sedan julafton hos farmor för lite fika och mys, därefter rullade vi vidare mot mormor och morfar, jag kom hem för ca två timmar sedan. Väl hemma fick jag öppna två ulklappar utöver dem jag fick hos farmor samt mormor och morfar. I dessa två paket hittade jag nämligen ett back on track täcke och sedan ett grått dressyrsett från PS of Sweden, ni kan bara förstå min lycka. Allt detta ska jag inviga på vår efterlängtade Carina träning nästa tisdag. Såååå exalterad inför den träningen!
 
 
Imorgon ska sofia fota mig och hästarna, jag vill självklart göra det till det lilla extra trots att vi inte ha någon snö. Har ni några idéer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback