Vad händer?

Jag vet inte vad jag ska säga. Bloggen skäms jag över att jag inte uppdaterat men ska verkligen försöka på en bättring.

Vad har hänt sedan sist då?
Vi var iväg till Gripen för tre dagars tävling, det tar vi i ett annat inlägg. Såååå mycket att berätta för er!!! Sedan en vecka som varit lugn, jag har jobbat lite och försökt varva ner för att inte köra på för hårt med tanke med att det är fem veckors praktik som väntar, och jag vet att det kommer bli en del jobb och långa dagar. För någon vecka sedan var jag inte så laddad för praktik under dessa veckor men nu är jag faktiskt riktigt laddad och ska ge allt och lite till! Nästa vecka väntar mina första körlektioner, ska vi se hur jag klarar det...

Nu är jag faktiskt på väg till Ljusdal för att möta upp mamma och pappa för att åka till Järvsö, imorgon väntar hundutställning. Tillbaka hos Anna söndag kväll, jag hoppade in på lite akutjobb på morgonen, efter det skulle ju självklart tåget vara en timme försenat, jag skulle vara framme nu men får vänta ytterligare en timme.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback