Sååå mycket att göra men så lite tid

Och vart tog denna dag vägen? Det sa swish så var dagen över och jag är sååå trött, känns som jag gjort så mycket samtidigt som jag inte gjort det som jag tänkt. Har börjat titta över vad som ska med men avvaktar att packa då jag fortfarnde har saker som tvättas och ska hänga på tork. Imorgon ska vi även hämta ett sadelskåp som vi lånat av bästa Maria. Tusen tack till Maria tussen gånger om!
 
Hästar har ridits idag, fina var dem allihopa. Eco var lite knepig idag men ganska fin ändå, lite jogging väntas imorgon, mest för att hon ska vara lösgjord och bra i kroppen. Fokus kommer då ligga på lång och låg.
Buggebus var väldigt fin idag. Han blir lätt lite tung och jag bär runt på honom. Men idag var han inte lika tung och jag fick en fin känsla. Jag jobbade en del fördlyttningar, han gjorde dem faktiskt riktigt bra. Det är en sådan svår bansla ibland i dessa sidvärtsrörelser. Bugge är också en sådan häst som gärna vill lite för mycket, verkar tycka om dessa hästar, men det är så lätt att göra fel på en sådan häst som Bugge. Sedan när man väl gör rätt så faller allt på plats, sååå häftigt om du frågar mig. 
 
 
Imorgon väntas sista jobbdagen innan två veckors ledigt. Wihooo, sovmorgon till 7.30!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback