Paus i mitt pluggande

Nu är det inte många dagar kvar innan jag åter står på svensk mark igen, om jag längtar. Jaaaa! Det självklart jättetråkigt att lämna helt fantastiska Ashford Farm och alla fantastiska anställda här. men som sagt allt har sin tid och detta har varit helt fantastiska tre veckor som jag verkligen inte kommer glömma. 
 
 
Självklart har jag haft den otur att jag missade någon extra dagar, för att jag skulle självklart gå och bli sjuk. Typiskt sånt händer mig. Men jag är åter på benen och ska ge allt jag har dessa två sista dagar. 
 
 
På söndag så gör ju jag och Lizz vår andra start denna säsong, jag är sååå laddad. Dock har inte startlistorna kommit ut än. Det blir en LB:3 och en LA.3, ska bli riktigt kul att få göra dessa två starter efter tre veckor från hästryggen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback