Nu kör vi igång igen!

Alltså vad hände här? Varit för mycket off... Jag har dock valt att lägga det mesta åt sidan för att fokusera på Lizz för att hitta vad som är problem samt skolan. Detta med Lizz är inte lätt kan jag lova, det har varit extremt mycket tårar, och då menar jag det. 
 
Att som en tjej på 17 år, flyttat hemifrån, sköter allt som gäller hästen så som foder, träning, skötsel, ja listan kan göras lång. Det är allt annat än lätt kan jag lova. Man inser hur svag och sårbar man är i denna sport när den vi lägger ner mest tid och framförallt älskar går och skadar sig. Du har ingen aning varför, det enda du vet att det finns något som inte står rätt till, du kommer aldrig få reda vad det är heller. Eftersom jag älskar och bryr mig om Lizz alldeles för mycket, vi har därför bokat tid på Mälarens Hästklinik för koll. Eftersom vi inte hittar något på henne vill jag kolla henne och hoppas att det bara är något lätt eller litet. 
 
 
Just nu lägger jag all min energi på henne och vill att hon ska må bra. Vi myser, ryktar, lindar, promenerar, pussar lite extra och bara njuter att hon är min bästa vän. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback